Mistet billet

Her kan du læse om reglerne vedrørende mistet billet.

Mistet billet

Har du mistet din billet eller er den blevet ulæselig kan du til enhver tid få udstedt en ny, ved hjælp af et link i den tilsendte ordrebekræftelse. Bemærk den gamle kvittering/billet bliver derefter deaktiveret og kan ikke længere bruges. Hvis du har mistet din kvittering/billet, kontakt os.

Erstatningsbilletter

FDM Oplevelser vil som en service i forbindelse med langt de fleste arrangementer være i stand til at udstede erstatningsbilletter, såfremt dine fysiske billetter ikke kommer frem, bortkommer eller er blevet beskadiget. Kontakt FDM Medlemsservice på 70 13 30 40, såfremt du har behov for at få dine billetter erstattet. Det koster 50 kr. i administrationsomkostninger. Ved udstedelse af erstatningsbilletter ugyldiggøres de oprindelige billetter. Når en udskrivning af erstatningsbilletter er gennemført, er det ikke muligt at fortryde ordren.